info@shoeshop.ee

Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Ostutingimused

Veebipoe Shoeshop.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Proshoe (registrikood
12894089), asukohaga Uus-Tatari tn 21-20 Tallinn Harjumaa 10134.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Makseviiside kirjeldus ja valuuta

Peale tellimuse kinnitamist edastame Teile ühe tööpäevajooksul arve. Kiiremaks tegutsemiseks võite saata ka maksekinnituse meili aadressile info@shoeshop.ee. 

Peale makselaekumist, saadame paki Teie valitud pakiautomaati.

Arveldamise valuuta on Euro. E-poes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel saadame meilile arve ( 1-3 tunni jooksul). Peale makselaekumist postitame kauba.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni 30 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Itella Smartpost pakiautomaati

Smartpost pakiautomaadid töötavad sisetingimustes ja on ligipääsetavad iga päev vastavalt keskuse aegadele. 
Kohaletoimetamise tähtaeg on kuni 3 tööpäeva alates makse sooritamise hetkest. Paki saabudes pakiautomaati saadab Itella Smartpost sulle SMS-teate uksekoodiga. Sama kood, kehtib ka 14 päeva jooksul paki tagastamisel.

Omniva pakiautomaati

Omniva pakiautomaadid töötavad õuetingimustes ja on ligipääsetavad iga päev ööpäevaringselt. 
Kohaletoimetamise tähtaeg on kuni 3 tööpäeva alates makse sooritamise hetkest. Paki saabudes pakiautomaati saadab Omniva sulle SMS-teate.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. 

Kauba võib tagagastada ka meie lähimasse kauplusesse. https://www.shoeshop.ee/et/p/meist

 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: -----------taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@shoeshop.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Suuruse vahetamiseks on kaks võimalust

Mine kauplusesse ja võta kaasa jalatsid koos karbiga ning e-poe arve.

Saada tagasi e-poodi

Kirjuta tagastuslehele, millist suurust soovid ja tagasta kaup.

Saadame sulle tasuta uue suuruse samasse punkti, kuhu eelmise tellisid.

Suurust saad vahetada, siis kui tagastad 7 päeva jooksul. Hiljem tagastades pead vormistama uue tellimuse.

NB! Veendu, et kauba küljes on alles kõik etiketid ja ei ole kasutusjälgi.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@shoeshop.ee

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Kauba tagastamine tootmisvea ilmnemisel

Jalatsite ja aksessuaaride ostmisel on sul 2 aasta jooksul õigus esitada pretensioon ilmnenud tootmisvigade kohta.

Võta meiega esimesel võimalusel ühendust e-posti aadressil info@shoeshop.ee 

Toimeta kaup meieni

Kaup toimetatakse ekspertiisi ja Teiega võetakse ühendust  14 tööpäeva jooksul.

Palun arvesta, et tootmisveaks ei loeta kuluvate osade loomulikku kulumist:

Sisetaldadele ja kingapaelte kulumist

Kui jalatseid on kasutatud mitteotstarbeliselt või mittevastavates ilmaoludes

Kui jalatsitel on mehaanilised kahjustused

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@shoeshop.ee

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.